משלוח פרחים בקריית חיים

חיפשתם חנות פרחים בקרית חיים? בדף זה תוכלו למצוא חלק ממבחר זרי הפרחים שלנו. תוכלו לשוטט לכם באתר המעוצב שלנו ולקטוף לכם זר מתוק, סידור פרחים, זרי כלה וזרים לכל מטרה. אורכיד פרחים מבצעים גם משלוח פרחים בקריית חיים. אנו חנות פרחים בקרית חיים, משפחתית וחדשנית הפועלת על ידי מיכאל ואלונה מאז 2017 והפרחים הטריים שלנו מגיעים אלינו כל יום ונשמרים בחדר קירור מיוחד.
מבצע!
אגרטל לפרחים
50.00
משלוח פרחים בחיפה,זר גיבסנית לבנה עם בלון אדום עם הקדשה וורדים אדומים
מבצע!
זר ורדים וגיבסניות הלן
200.00300.00
גיבסנית לבנה
מבצע!
זר גיבסניות לבן אודל
200.00300.00
גיבסנית לבנה עם בלון לב
מבצע!
זר גיבסניות שובל
200.00300.00
מבצע!
זר בלונים ורוד
150.00280.00
חנות פרחים בחיפה
מבצע!
זר חמניות מיס פיגי
150.00350.00
חנות פרחים בחיפה
מבצע!
חבילת יומולדת
310.00370.00
מבצע!
זר חמניות ומיס פיגי
150.00300.00
זר חמניות וורד מיס פיגי. התמונה מופיע הגודל הבינוני.

משלוחי פרחים בקרית חיים

אם אתם מתגוררים מחוץ לקריית חיים, אין זה אומר שלא תהיה לכם את האפשרות להזמין משלוחי פרחים לקרית חיים, לחיפה והקריות וכל זאת במחיר מקומי. בעשור האחרון האינטרנט חולל מהפיכה בתחומים רבים וביניהם משלוחי פרחים באונליין. תושבים רבים בחיפה והקריות מבקשים להפיח טבע ובריאות בחייהם על ידי טיפוח גינות בשלל פרחים צבעוניים, לעצב את חלל המגורים עם נגיעות של ירוק על ידי פיזור של עציצים ברחבי הבית או לשמח מכר אהוב בעזרת משלוח פרחים מהודר ויוקרתי.

משלוחי פרחים בקרית חיים

קרית חיים היא רובע ושכונה בפאתי העיר חיפה, השוכנת בחלק הצפוני של מפרץ חיפה. קרית חיים ממוקמת בין חוף הים התיכון במערב, לבין שדרות ההסתדרות (כביש 4) וקרית ביאליק במזרח, קרית מוצקין, קרית שמואל וקרית ים בצפון, ואזור התעשיה של מפרץ חיפה בדרום. הציר המרכזי שך השכונה ואחד המרכזיים בקריות הוא ציר אח”י אילת ( קרית חיים מזרחית) – דגניה (קרית חיים מערבית) שמרכז בו עסקים רבים.

 

עיריית חיפה בשיתוף החברה להגנת הטבע משקיעות מאמצים רבים בהפיכת שכונת קרית חיים לאיזור עירוני בעל איכות חיים גבוה. הרשויות העירונויות שואפות להפוך את קרית חיים לאיזור ירוק, להפחית את זיהום האויר ולהפוך אותו למקום אקולוגי המזמינה פרחים מיוחדים ובעלי חיים. לאחרונה נעשה ניסוי טבע בעיר חיפה ובאיזור קרית חיים שנועד להפוך את האיזור למקום רביה של פרפרים. כיום נמצאים בקרית חיים מעל 14 מיני פרפרים והשאיפה להגדיל את המספר הזה. בעיר חיפה ובשכונת קרית חיים יודעים כי פרפרים ופרחים הם סימן ליופי ואיכות חיים ירוקה שלעיתים נדחקת הצידה בשגרת החיים העירונית לצד המפעלים הנמצאים באיזור. כחלק מהניסוי, נשתלו ברחבי מפרץ חיפה, באיזור הקישון מאות אלפי צמחים ופרחים מיוחדים. כפי שלמדנו ביסודי וכפי שכולנו יודעים, פרחים מושכים אליהם דבורים ופרפרים בעזרת הצבעים היפים והאטרקטיבים שלהם. כשהפרפרים רוכנים על הפרח מתרחש תהליך האבקה וכך הפרחים יכולים להתרבות.

 

החברה להגנת הטבע ופעילי איכות הסביבה יוזמים פרויקטים נוספים בעיר חיפה , בקרית חיים ובאיזור מפרץ חיפה. במסגרת הפרויקט נפגשו עולים חדשים מאתיופיה, מרוסיה ועוד מדינות וטיפחו גינות חקלאיות. פרויקטים כמו זה מדגימים כיצד טיפוח פרחים, עציצים וצמחים מחזק את הקשר שיש בין תושבי האיזור לסביבה שבה אנחנו חיים. כמו כן, אם אתם נמצאים בסביבת מפרץ חיפה, ומבקשים לראות פרחים, תוכלו לבקר באיזור פארק הקישון ולהנות ממבחר גדול של פרחים פורחים כמו חבצלת החוף, ציפונית, ורדים, חבצלת החוף ועוד מינים רבים של פרחים.

קרית חיים ופרחים - מה הקשר?​

אם אתם מעוניינים להזמין משלוח פרחים מיוחד וצבעוני לעיר חיפה, לקרית חיים וסביבתה, אנו מציעים לכן לבקר בחנות המושקעת שלנו או להכנס לגלריה המפוארת של אורכיד פרחים ולהתרשם מהסידורים המיוחדים שהכנו עבור יקיריכם. תוכלו לבחור זר פרחים ולהתאים אותו לכל סוג של אירוע, אם מדובר ביום אירוסין, יום הולדת או סתם להגיד לחבר או חברה שהתגעגעתם אליהם. בחנות האונליין של אורכיד פרחים תוכלו לבחור ממבחר זרי הפרחים שלנו וגם ממגוון זרים מתוקים, זר אבל, זר כלה, סידורי פרחים, קישוטי רכב לחתונה, כאשר כל מה שתצטרכו לעשות זה לשוטט לכם להנאתכם באתר שלנו שהוא בנוי במיוחד באופן קל, פשוט ואינטואטיבי עם תמונות גדולות כדי שתוכלי לראות ולהתאים ליקירכם את זה הפרחים המושלם ולקטוף את הפרח המיוחד שחפץ ליבכם, ממש כאילו אתם נמצאים פיזית בחנות הפרחים של פעם בלי אתרים מתווכים הקוטפים ממכם עמלה עבור כל הזמנה. אנחנו גם שולחים משלוחי פרחים ומשלוח מתנות בחיפה