משלוח פרחים בנשר

חיפשתם חנות פרחים בנשר? בדף זה תוכלו לבחור לכם ממיטב זרי וסידורי הפרחים שלנו. משלוח פרחים לנשר מבוצע ישירות דרך חנות הפרחים שלנו הממוקמת בצומת קרית חיים על ידי השליחים הזריזים שלנו שמחכים לראות את החיוך של מקבל זר הפרחים.משלוחי פרחים בנשר מעולם לא היו קלים יותר!
מבצע!
אגרטל לפרחים
50.00
גיבסנית לבנה
מבצע!
זר גיבסניות לבן אודל
200.00300.00
גיבסנית לבנה עם בלון לב
מבצע!
זר גיבסניות שובל
200.00300.00
מבצע!
זר בלונים ורוד
150.00280.00
חנות פרחים בחיפה
מבצע!
זר חמניות מיס פיגי
150.00350.00
חנות פרחים בחיפה
מבצע!
חבילת יומולדת
310.00370.00
מבצע!
זר חמניות ומיס פיגי
150.00300.00
זר חמניות וורד מיס פיגי. התמונה מופיע הגודל הבינוני.

משלוחי פרחים נשר

לכל מי שהולך ברחובות נשר אין ספק כי העיר נשר התפתחה עם השנים והפכ לעיר נקיה, מטופחת המושכת משפחות צעירות וסטודנטים הלומדים במוסדות ההשכלה הגבוהה באיזור, אוניברסיטת חיפה והטכניון. עירית נשר משקיעה משאבים רבים בפיתוח העירוני, בצמחיה ובגינות הציבוריות. אנשים רבים אשר רוצים להכניס לביתם קצת מן הירוק הסובב אותם קונים זרי פרחים בנשר מדי שבוע. תושבי נשר ידועים בדרישות הגבוהות לאסטטיקה ועיצוב הבית ולכן לסידורי פרחים המיוחדים שניתן להשיג רק באורכיד פרחים, עציצים לגינה ואביזרים נוספים המקשטים גינות מטופחות יש יתרון גדול על פני המתחרים

משלוחי פרחים בנשר דרך האינטרנט

ניתן להזמין משלוחי פרחים נשר דרך אתר אינטרנט כאשר יש הזמנת זר פרחים דרך האינטרנט יתרון מרכזי בולט וברור: בעבר, לקוח שהיה מזמין משלוחי פרחים נשר היה נאלץ לתאר את מבוקשו או לסמוך על טעמה האישי של העובד בחנות הפרחים אליה הוא התקשר. בהזמנה טלפונית לא יכל המזמין לראות באמת את הזר אותו הוא רוצה להזמין ולעיתים קרובות לא תמיד הצליח המוכר לקלוע לטעמו של המזמין.

אתר האינטרנט של אורכיד פרחים שינה לחלוטין את סדר הדברים באמצעות ממשק חדשני והפך את תהליך הזמנת משלוחי הפרחים באינטרנט לקל, נוח ואינטימי הרבה יותר. מי שמעוניין להזמין משלוחי פרחים בנשר והסביבה דרך האינטרנט יכול לעשות זאת בקלות מכל מקום תוך מספר דקות בשימוש בפלאפון או במחשב עם אינטרנט. מעבר לכך, הגולש באתר חנות פרחים יכול לבחור זר פרחים הקולע לטעם האישי ובהתאמה לנסיבות האירוע- כמו כן הצעות נישואין מיוחדות עם פרחים, פרחים ליום הולדת ועוד. חנות מקוונת משוכללת ומעוצבת, כמו האתר שלנו, מציעה סוגים שונים של זרי פרחים המתאימים לימי הולדת, זרי כלה ועוד.

ההזמנה דרך אתר האינטרנט יכולה להעשות בכל שעות היממה 24/7, כך שגם אם נזכרת להזמין זר פרחים בחצות שיגיע למשרד של בת זוגתך בבוקר, ההזמנה תיקלט במערכת ההזמנות החדשנית שלנו ותסופק בטווח השעות שתבחר. באורכיד, הזמנת פרחים לקריות או לנשר היא תהליך קל ופשוט ובנוסף לכך, עלות משלוח פרחים לנשר היא בתעריף נמוך.

אנו מתמחים במשלוחי פרחים ומתנות ושולחים אותם לשכונות נשר השונות, תל חנן, בן דור, גבעת נשר,גבעת עמוס, רמות יצחק וגם פרחים לשכונת רחוב התאנה.

בעזרת האתר המשוכלל שלנו ובאינסטגרם תוכלו להזמין משלוח פרחים מיוחדים מהיר לנשר והסביבה. באתר מגוון גדול של אפשרויות של זרי פרחים, פרחים בקופסא, זר פרחים לראש, זר כלה וסידורי פרחים מיוחדים. כמו כן קיימת אפשרות לשלב במשלוח הפרחים לנשר גם דובי, שוקולדים, יין אדום, שמפניה, בלונים, פמפס, כלי לעציץ, נרות ריחניים ועוד.

כל מה שנשאר לעשות זה לבחור זר פרחים המתאים לטעמכם והצוות שלנו ישמח לשזור למענכם זר פרחים מהודר ומרשים המגיע טרי ורענן לכל מקום בנשר.

משלוחי פרחים נשר מבוצעים ישירות על ידי חנות הפרחים שלנו הממוקמת ברחוב האיצטדיון 4 בקרית חיים, וזה אומר הגעה מהירה של משלוח הפרחים, כמו כן תוכלו להתרשם ממגוון הזרים המתוקים שלנו, סידורי הפרחים המהממים, זר אבל וזר כלה.

ואם הגעתם בטעות לדף הלא נכון ואתם מחפשים משלוח פרחים לקריות, אנחנו עושים משלוחי פרחים גם בחיפה, משלוח פרחים בקרית ים, משלוח פרחים בקרית אתא, משלוח פרחים בקרית ביאליק.

במקרה ולא ידעתם, נשר היא עיר הגובלת עם חיפה, בכרמל, גבול עמק זבולון. היא ממוקמת על כביש 752, בסמוך לכביש 75.

ההסטוריה של נשר שלובה בהיסטוריה של בית החרושת למלט “נשר”.

עיריית נשר בראשות רועי לוי החל מ2018 משקיעה המון בטיפוח העיר ע”י שימוש בפרחים, צמחיה, מדשאות עציצים וגינות מטופחות. בנשר מגלים הן רשות העיר והן התושבים ערנות גבוהה מאוד בנושאים הקשורים לאיכות חיים, ומקפידים על שמירה איכות הסביבה וטיפוח הסביבה הירוקה שבאיזור.

תיירים רבים מגיעים לנשר כדי להנות מהפרחים בפארק נשר, לשכשך במים בנחל נשר, לבקר בחורשת הארבעים, לבקר בגבעת העמדות, לצפות במחצבת נשר הישנה ובגן הפסלים באזור בית החורשת למלט.

בחר/י מתנה באתר - אנחנו נעשה את השאר

אצלנו באורכיד פרחים, חנות הפרחים הכי מיוחדת ואיכותית באיזור חיפה והקריות נעשה את כל מה שביכולתנו כדי שזר הפרחים שלך יגיע בזמן ליעד ותהיה מרוצה, אנחנו מתחייבים לאיכות ולטריות הפרחים, שהרי כל זר שיוצא מהחנות שלנו נשזר באהבה ותוך תשומת לב לכל פרט קטן, כל עלה שלא נמצא במקום. זרי הפרחים של אורכיד נשזרים על ידי שוזרי פרחים מקצועיים הטובים בארץ אשר עברו השתלמויות אצל טובי השוזרים בעולם, כאשר אנחנו מבצעים את משלוחי הפרחים ברכב גדול וממוזג. בחנות הפרחים שלנו תוכלי גם למצוא מבחר זרי כלה, סידורי פרחים, זרים מתוקים, קישוט לרכב לחתונה, סחלבים עציצים ועוד מבחר של מתנות ושילובים מיוחדים כמו בלונים ויינות מובחרים.

אורכיד פרחים היא חנות משפחתית שאיננה קוטפת לכם עמלה מכל הזמנה באינטרנט שהרי אנחנו שולחים את הזר ישירות מחנות הפרחים שלנו אשר ממוקמת בקריות. אנחנו משקיעים מאמצים רבים ביצירת מוצרים איכותיים, צילום מושקע של פרי ידינו וגלריה עצומה עם מבחר גדול של זרי פרחים באיכות גבוהה כדי שתוכל לבחור בזר הפרחים המושלם. אנו גם שולחים משלוחי מתנות בקרית ביאליק.

יש הרבה אנשים שנהנים לשלוח לקרית ביאליק מתנה מן הצומח אבל כזו שתישמר זמן ממושך. אם אתם מחפשים מתנה לבית או למשרד בעלי חיי מדף ארוכים, תוכלו להזמין מאורכיד עציצים מיוחדים, סחלבים, צמחים מיוחדים לבית ולמשרד, כדי חרס מרשימים, כלים לעציצים ונרות ריחניים שיציפו את חלל החדר בריח מרענן ונעים, כאשר כל אחת מן הבחירות הנל מהווה מתנה מיוחדת ושימושית. כיום, באמצעות האתר החדשני של אורכיד ניתן לקנות מתנה מרשימה ישירות הביתה דרך האינטרנט וכל זאת בלי להסתובב במשתלות, חנות פרחים אחת לשניה, להוציא כסף על עמידה בפקקים וחניה, ועוד לא הזכרנו את הזמן הרב שנחסך מאיתנו. סמכו עלינו, אין ספק כי הזמנת פרחים בקרית ביאליק היא הכי משתלמת דרך האינטרנט.

נגישות