משלוח פרחים בקריית ים

חיפשתם חנות פרחים בקרית ים? אתם מוזמנים לבחור את הזר שמתאים לכם לאירוע המיוחד: יום הולדת לאמא, חגיגה בעבודה, סתם זר פרחים כסמל לאהבה ועוד… כל מה שעליכם לעשות הוא לבצע הזמנה של אחד מזרי הפרחים או קופסאות הפרחים המהממות שלנו, אנחנו נדאג לכל היתר כמובן 🙂 וישר אליכם יגיע משלוח פרחים לקרית ים – כאשר הוא טרי, יפייפה ורענן.

משלוח פרחים בקרית ים מעולם לא היה קל יותר!

מבצע!
אגרטל לפרחים
50.00
גיבסנית לבנה
מבצע!
זר גיבסניות לבן אודל
200.00300.00
גיבסנית לבנה עם בלון לב
מבצע!
זר גיבסניות שובל
200.00300.00
מבצע!
זר בלונים ורוד
150.00280.00
חנות פרחים בחיפה
מבצע!
זר חמניות מיס פיגי
150.00350.00
חנות פרחים בחיפה
מבצע!
חבילת יומולדת
310.00370.00
מבצע!
זר חמניות ומיס פיגי
150.00300.00
זר חמניות וורד מיס פיגי. התמונה מופיע הגודל הבינוני.

משלוחי פרחים קרית ים

משלוח פרחים קרית ים – קרית ים היא עיר במחוז חיפה, אחת מערי הקריות. נוסדה כעיר ב1941 והוכרזה כעיר ב1976. קרית ים גובלת בצפון בקרית ביאליק ובמפעל רפא”ל (מכון דוד), במזרח בקרית מוצקין ובקרית שמואל, בדרום בקרית חיים במערב בים התיכון. בעשורים האחרונים קרית ים אינה מפסיקה להתפתח ולצמוח. קרית ים השתחררה מהסטיגמה של עיר מנומנמת והפכה בשנים האחרונות למוקד התרחשויות פעיל ולאחת מערי הקריות המוצלחות ביותר.לפני שתזמינו משלוחי פרחים קרית ים רצינו לספר לכם מעט על קרית ים הקשר של העיר לפרחים.עד לאחרונה הקיף תחום שיפוטה של קרית ים כ4500 דונם בלבד ואולם בעקבות החלטה של ועדת הגבולות של משרד הפנים לשייך לעיר את כל שטח מפעל רפאל הוכפל השטח המוניציפלי של הקריה והוא עומד היום על קרוב ל11000 דונם. העיר מחולקת לארבעה רובעים עיקריים : א’, ב’, ג’, ו-ד’, אשר בנייתם החלה עוד בשנות ה50 וכן מספר שכונות חדשות אליהם אני עושים משלוח פרחים קרית ים, סביוני ים, פסגות ים ובנה ביתך.עיריית קרית ים מקפידה מאוד על נושא הפיתוח השכונות החדשות והוותיקות ובכל מקום ניתן לראות שטחים ירוקים, פרחים, עציצים, מגרשי משחקים, פארקים וגינות ציבוריות.אחד היתרונות של קרית ים הוא כמובן רצועת החוף המהממת, חוף נרחד ומטופח בפרחים המושך אליו את התושבים וגם תיירים שמבקרים בעיר. בקרית ים ישנם פארקים ציבורים וניתן להנות ממראם המקסים של הציפורים, פרפרים וחרקים הממלאים את הפארקים בכל ימות השנה. בחורף מכסה את שטחי הפארקים פריחה מרשימה ממנה נהנים מבקרים רבים הבאים לחזות במראה הפורח המעניק רגע של אוורור מהנופים העירוניים. בנוסף לפרחים בקרית ים, ניתן למצוא פריחה יפה של סוגים רבים של פרחים.

משלוחי פרחים קרית ים דרך אתר האינטרנט

אם אתם נמנים על קהילת אוהבי הפרחים משלוחי פרחים קרית ים יכולים להגיע אליכם הביתה או אל מישהו יקר הגר בקרית ים או בסביבתה. כל מה שצריך לעשות הוא לבר את אחד מיני רבים מזרי הפרחים  ו/או עציצים באחת מהקטגוריות באתר המתאימה לטעמכם ולנסיבות.אנו מזמינים אתכם להתרשם מגלריית התמונות המוצגות באתר. כמו כן, יש לנו עוד תמונות רבות בעמוד האינסטגרם והפייסבוק שלנו. אנו באורכיד פרחים מאמינים כי יופיים של הפרחים שלנו ידבר בשם עצמם, ואם תשלחו זר פרחים למישהו אחר, הפרחים יעבירו עבורכם מסר של יופי ושמחה עם המון צבעים אופטימיים שיגרמו למי שמקבל את משלוח הפרחים לחייך.
נגישות